Bu Blogda Ara

22 Aralık 2011 Perşembe

İPEK KOZASI

İpek kozalarından yaptığım tablo.

8 yorum:

ozlems.corner dedi ki...

çok şık olmuş...

Çalık dedi ki...

Teşekkürler!

mine dedi ki...

Enfes birşey olmuş buu:) ellerinize kollarınıza sağlık. Duymuştum ben koza işini ama görmemiştim hiç. Nasıl yaptıgınızıda paylaşırmısınız?:)

Çalık dedi ki...

Çok teşekkür ederim Mine Hanım, bunun için kurslarımız var. Koza çeşitli şekillerde kesilerek çalışılıyor.

el-işi-göz-nuru ve emek dedi ki...

umarım halk eğitim kursunda ipek kozası kursunda bende varım çok beğendim...

el-işi-göz-nuru ve emek dedi ki...

ipek kozası kursunda bende sanırım geliyorum.çok beğendim.edremit halk eğitim merkesindeki kurs umarım açılır ve bizde bu güzellikleri öğreniriz...

emine demirkaya dedi ki...

Handan hanım gerçekden çok güzel çalışmalar yapmışsınız elinize sağlık...:)

Çalık dedi ki...

Çok teşekkür ederim, Emine Hanım...!